hirdetés

Így épül fel a jó PR cikk

Amikor PR jellegű cikket írunk, akkor először is nagyon fontos kérdés, hogy miként is épül fel az. A jó PR cikk elsősorban olvasmányos, érdekfeszítő és közben bárki számára érhető, olyan, ami nagyon magas konverziót produkál. Persze ezt mondani könnyű, de kérdés: hogyan érdemes felépíteni egy jó PR cikket?

PR cikk írás

Forrás: pixabay.com; Fotó: Bartek Zakrzewski; Módosította: Seres-Nagy Richárd; Licenc: Pixabay License (Free for commercial use; No attribution required); Licenc link: https://pixabay.com/service/license/; Link: https://pixabay.com/photos/woman-business-work-young-computer-3687084/

Először is meg kell határozni, hogy milyen témában és melyik célcsoportnak íródnak a PR cikkek, ennek függvényében változhat az írások stílusa, illetve szerkezete. Miután sikerült tisztázni, hogy mi alapján készüljön el az adott content, onnantól kezdve az alábbiak mentén érdemes gondolkodni.

hirdetés

A cím legyen tömör!

A címben foglaljuk össze, hogy mire is jó az adott termék vagy szolgáltatás, ha pedig a PR cikk a keresőoptimalizálási kampányod része is, úgy a fő kulcsót is jó megoldás lehet elhelyezni a címben.

Kis összefoglalóval indítsunk!

A PR cikkek elején foglaljuk össze, hogy mit tud a szolgáltatás vagy termék: egyfelől azért, mert nem mindenki fogja elolvasni az egész cikket, másfelől pont azért, mert elolvassák, így pedig kielégülhet az olvasói kíváncsiság.

hirdetés

Beszéljünk a vállalkozásról!

A tárgyi részben beszélhetünk a vállalkozással kapcsolatos fontos információkról, ez nagyban hozzájárulhat a jó image kialakításában, ezt pedig követhetik a termékkel kapcsolatos lényegi információk.

Jöhetnek a statisztikák!

A PR cikkek fontos információkat árulhatnak el az adott cégről vagy termékről, éppen ezért ezeket úgy is kell megfogalmazni, hogy befogadható legyen az olvasók számára. Élvezetesnek kell legyen az olvasó számára, de közben mégis minden lényegi infót tartalmaznia kell. Például azt, hogy kinek is miért is lesz jobb, ha az adott termék mellett teszi le a voksát.

hirdetés

És a végén...

A PR cikkek végén újra lehet emlékeztetni az olvasót arra, hogy hol is éri el a terméket, illetve itt érdemes bíztatni a kapcsolatfelvételre, közben pedig megköszönhetjük az érdeklődő figyelmét és. Fontos tudni, a hatékony PR cikk egyszerűen, de nagyszerűen épül fel, ez a hosszútávú siker záloga.

2020. január

hirdetés
szürke
hirdetés